غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

سلام دوستان.میخواستم بگم که من چند وقتی نیستم!ولی شماها کامنت هاتون را بذارین! خیلی دلم واسه همتون تنگ میشه.واسه دینا -ترانه-زهرا-هانی!خلاصه این روزها ما راهم دعا کنید.که امتحان ها را خوب بدیم .مادرو پدر گرامی گفتن که دیگه نت تعطیله و داداشم هم کامپیوتر را میخواد تا چند روزی ببره تهران!خیلی دلم واسه شما و اینجا تنگ میشه بچه ها!. دوستتون دارم 77777777777بوس واسه دوست جونی های خودم.بدرود تا درود!



نظرات شما عزیزان:

هانی....
ساعت17:23---28 فروردين 1392
واییییییییییییییییی

نگار من عاشقتتتتتتتتتتتتتممممممپاسخ:عزیزمی منم عاشقتم آجی جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, | 1:10 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 80819
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ